6 کانال مذهبی ایران از اسرائیل پخش میشود

سنی نیوز: گزارشی را که سایت (Sat age) متخصص در نظارت بر حرکت ماهواره های سراسر جهان منتشر ساخت حاکی از آن است که 6 کانال مذهبی مرتبط با ایران از داخل اسرائيل (رژیم اشغالگر صهیونستی) علیه کشور های اسلامي برنامه های شان را پخش می کنند که در پشت این کانال ها یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی اسرائیل قرار دارد.

روز نامه الاهرام  چاپ مصر این شش کانال را معرفي نموده است كه عبارتند از: (کانال آل البیت، الانوار، فدک، الحسین، العالمیه ، الغدیر) كه در ماهواره اسرائیلی Amos (آموس) از طریق شرکت RR sat اسرائیلی در لباس تشیع و دوستی اهل بیت بخاطر جذب مسلمانان خاصتا عربها و متقاعد کردن آنها به آرا و نظریات ایران تلاش مي ورزد.

شرکت RR sat یکی از شرکت های ويژۀ اسرائیلی متعلق به یک تاجر یهودی بنام David Riva”” میباشد که در سال 1981 با مجوزی از سوی وزارت مخابرات و ارتباط جمعی اسرائیل تأسیس گردید و از ژانویه سال 2002 به بعد به ارایه خدمات تجارت الکترونیک رادیویي و تلفزیونی از طریق ماهواره ها مشغول میباشد.

مدیریت این شرکت از اپریل سال 2001 تا به حال بدست “راموت جلعاد” سرهنگ احتیاط در نيروي هوایی رژیم اشغالگر قدس میباشد.

لکه دار کردن مذهب اهل سنت:

یکی از اهداف این کانال های شیعه، زیبا جلوه دادن چهرۀ ایران و لکه دار ساختن مذهب اهل سنت بوده و به وجود قرآنی در ایران غیر از قرآنی که در دسترس مسلمانان سنی مذهب سایر نقاط جهان قرار دارد اشاره می نماید و نیز  ادعا مي كنند که مصحف حضرت عثمان رضی الله عنه که پیش از 1400سال در بین مسلمانان وجود دارد دارای اشتباهاتی آشکاری است در حالی که مصحفی که در ایران هست خالی از این اشتباهات می باشد.

همچنان این کانال ها تلاش دارند تا اذهان مردم را بمنظور پذیرش تفکر شیعه در چارچوب آنچه خمینی در ابتدای انقلاب ایران پیش از سی سال وعده داده بود که باید انقلاب ایران به تمام نقاط جهان صادر گردد آماده سازند!

این روزنامه اشاره کرده است كه همکاری و تماس میان ایران و اسراییل در زمینه رسانه ای وجود دارد که بخش جدیدی از ائتلاف سری و مشکوک میان این دو کشور میباشد که قبلا توسط نویسنده امریکایی “تریتا بارسی” استاد روابط بین المللی در دانشگاه “جان هاپکینز” در کتابی بنام “ائتلاف خاینانه” گوشه هایی از آن  افشا شده بود.

لازم به ذکر است که ایران دومین کشور در خاورمیانه بعد از اسراییل است که تعدادی زیادی از یهودیان و زیارتگاه های آنها را در خود جا داده و نیز نمایندگان یهود در مجلس شورای اسلامی!! ایران بطور فعال حضور دارند درحالیکه اهل سنت ایران از داشتن یک مسجد در پایتخت جمهوری به ظاهر اسلامی ایران محرومند و حتی در خانه ها هم به آنها اجازۀ برپایی نماز جماعت داده نمی شود و تا همین چند ماه قبل اهل سنت تهران در مدرسه سفارت پاکستان نماز جمعه می خواندند که آن هم به امر کوردلان ولایت فقیه تعطیل شد.     

 

 

 

 کانال امام حسین

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

یو څرګندون یا تبصره

  1. لوی خدای ج تول مسلمانان به دی باندی خبرکری